Sider

søndag den 17. november 2013

Mit næste projekt er...

Den sidste overskrift i blogudfordringen er "mit næste projekt er".. Og jeg har flere projekter jeg skal i gang med. Bland andet er jeg i gang med at lave adventskalender til min veninde, som er flyttet hjemme fra her i efteråret. Så fik jeg den ide at jeg ville lave en adventskalender med hjemmelavede ting til hende, der mangler stadig en enkelt ting, og det tror jeg skal være julehjerterne på billedet 

(Billedet er lånt her)

Hvis der er andre der skulle have lyst til at hækle hjerterne, findes opskriften i linket under billedet, dog er opskriften på engelsk. 

Der udover har jeg lovet min mor at hækle en sprutte til en af hendes kollegaer som skal have en datter.. 

Jeg synes det har været helt fantastisk at være med i denne blog udfordring, og derfor vil jeg gerne sige tak til Anja fra Zoomsnoren for at jeg måtte være med. 

Hvis i har kunne lide at følge med på min blog den sidste uge, håber jeg at i vil følge mig på bloglovin (Hvilket jeg kan se der er nogen der allerede har gjort) 

//Marie

5 kommentarer:

  1. Hvor er de hjerter bare søde! De kan jo både laves i den julede udgave, men også i andre farver, så de kan bruges på andre tidspunkter af året.

    SvarSlet
  2. Hjerterne er virkelig søde!
    Det var fedt, at du havde lyst til at lege med - det har været en rigtig god udfordring på flere fronter!
    Jeg følger dig både på blogloving og på min blogroller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg synes udfordringen var rigtig sjov, og man kom til at tænke. :-)

      Jeg er rigtig glad for du følger bloggen. :-)

      Slet
  3. kan godt forstå du vil lave de julehjerter for de er da fine :-)

    SvarSlet
  4. De julehjerter er rigtig søde :)
    Det var da en rigtig sød idé at lave adventsgaver til din veninde og hun bliver garanteret rigtig glad for dem.

    SvarSlet