Sider

fredag den 22. november 2013

Æble - Kanel Kage

Det er dejligt med en fridag, oven på en uge hvor der er sket en helt masse. Jeg har været så heldig at jeg kunne sove længe og bare gå og hygge mig, hjemme i mit nye hus. 

Jeg har en gang lovet Troels at jeg ville komme med kage op til hans arbejde, og det synes jeg kunne være hyggeligt at gøre i dag, når jeg nu havde tid til at bage en selv. Så jeg bruge lidt tid på at surfe rundt for at finde den perfekte kage. Og det blev en æble kanel kage fra http://anneauchocolat.dk/ Jeg har ikke selv prøvet bage nogle af hendes kager før, men jeg tror den er blevet rigtig god og lidt efterårs/jule-agtig. 

Så nu vil jeg gøre mig klar til at kører op på hans arbejde. :-) I aften skal vi have sushi og champagne, det glæder jeg mig til. :-)


//Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar