Sider

mandag den 11. november 2013

Blog udfordring / Det jeg er mest stolt af



Jeg sad her til aften og faldt over en blog udfordring på http://zoomsnoren.blogspot.dk/ som går ud på, at man i løbet af ugen skal vise forskellige ting på blogge:

 Mandag: Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale - fx garn, perler, papir, fondant osv. (fibre, kvalitet m.m.)
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er...
Søndag: Mit næste projekt skal være....

og jeg synes det er en rigtig god ide.. I blogland har man en tendens til kun at vise de pæne ting, og ikke snakke om det man laver der går galt. :-)

Men for at vende tilbage til det som dagens indlæg skal handle om: Den ting jeg er mest stolt af at have kreeret..

Jeg sad lige og kiggede i mine billeder, og en af de ting jeg er mest stolt over at have lavet er nok den enhjørning, jeg hæklede til Troels lillebror i januar. Han havde givet mig en hæklenål i julegave og jeg kom til at love ham at ham måtte få lige det dyr han gerne ville... En enhjørning.. Så det fik han.
   


Jeg synes selv den er blevet ret sød.. omend jeg er blevet bedre til at hækle siden den gang. Men det vigtigste er at modtageren bliver glad. Og det gjorde han. Opskriften er fra Little Yarn Fiends som faktisk har mange fine opskrifter.

// Marie


7 kommentarer:

  1. Den ser nu også super sød ud :)

    SvarSlet
  2. Den er altså også bare rigtig sød!

    Det er dejligt, at du også ville være med i blogudfordringen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)

      Jeg er glad for jeg måtte være med, jeg synes det er en super fin udfordring. :)

      Slet
  3. Den er da rigtig sød!
    Det er er lidt interessant at læse om de ting, som mange er mest stolt af - ofte ligger der en historie bag.

    I øvrigt dejligt, at du også har lyst til at være med i udfordringen - og ja, der bliver en dag, hvor det ikke så pæne er på dagsordenen, men det er jo sådanne fejl, som man lærer af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver super spændende at se hvad folk har lavet af ting, de ikke er tilfredse med. :-)

      Jeg er glad for du synes den er sød.. :-) Der er desværre ikke så mange billeder af den da, den er fra før jeg startede bloggen. :-)

      Slet
  4. Nurh, den er også virkelig cute :) Glæder mig til at følge dig i løbet af ugen!

    SvarSlet
  5. Den er da godt nok heller ikke til at stå for. Jeg er vist nødt til at overveje at anskaffe mig opskriften :)

    SvarSlet