Sider

onsdag den 13. november 2013

Det er jeg igang med lige nu...

Så blev det tid til indlæget om det jeg er i gang med lige nu. Meningen med denne blogudfordring er jo at vise lidt hvem man er.. Så det har jeg tænkt mig at gøre.. Jeg er typen er går i gang med 1000 ting som aldrig bliver færdige. Derfor har jeg valgt at samle nogle billeder af de projekter og ting jeg er gået i gang med, som bare ligger og venter på at blive færdige. :-) 


Dette er et tæppe, gik jeg i gang med da jeg var færdige, med det tæppe jeg har vist her. Jeg synes det er rigtigt dejligt ikke rigtigt at skulle tænke når jeg hækler. 


Her er et typisk eksempel på et ufærdigt projekt.. Kan i gætte hvad det er? ej det er heller ikke fair. I foråret hæklede jeg en "nøgle ugle" til min sviger mor, en nøgle ring hvor nøgler ligger oppe i uglen, og nu ville et par af hendes veninder gerne have en, men de er ikke lige blevet helt færdige endnu. :-) 


Denne lille bamse ting er fra bogen "Vi hækler sjove amigurumier" som jeg fik i adventsgave af Troels sidste år. Den har ligget sådan ret længe. :-) måske burde jeg snart få den færdig.


Det er faktisk et projekt der er forholdsvis nyt. Min mor spurgte om jeg kunne hækle nogle dækkeservietter til hende, og det kunne jeg da godt. Dem gik jeg i gang med sidste weekend.. og dem skal jeg også have gjort færdig. :-)


Endnu en ugle. Den har også ligget sådan siden foråret, den bliver nok desværre aldrig færdig. :-) Ikke lige nu i hvert tilfælde. 

Selv om jeg har gang i mange ufærdige projekter bliver jeg nødt til at gå i gang med et nyt i dag, da min svigermor skal bruge en ugle (en anden slags end dem der ikke er færdige) til en pakkekalender på hendes arbejde, så den skal snart være færdig, heldigvis har jeg fri i dag. :-) 

// Marie

11 kommentarer:

  1. Flotte farver på tæppet på øverste billede!

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte farver og mange fine ting du lave :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for du syntes. :-)

      Slet
  3. Jeg tror, vi er mange, der kan genkende det med at have en del ufærdige projekter liggende - inkl. mig selv :-)

    Jeg har også altid et projekt liggende, hvor jeg ikke skal tænke over opskriften. Det er godt til tv-kigning og når man er træt.

    De dækkeservietter ser altså fine ud!

    SvarSlet
  4. ej hvor er det fint det du har gang i :-) glæder mig til at se mere ...

    SvarSlet
  5. Jeg bliver helt glad over at se, at andre også har en pæn lille bunke af ufærdige projekter liggende. Man skal jo have noget alt efter, hvilket humør man er i, ik'? ;-)

    Hvor mange dækkeservietter skal du hækle i alt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo man hækler bestemt efter humør, men ogsp mest fordi jeg bare er rigtig dårlig til at få ting gjort færdig. :-)

      Jeg regner med at jeg skal lave fire dækkeservietter, så der er nok at se til med det projekt. :-)

      Slet
  6. Du hækler godt nok flot og ensartet! Flotte projekter, du har gang i :)

    SvarSlet
  7. Fine ting du har gang i :) Jeg kender kun alt for godt til det med ufærdige projekter - men ind imellem bliver noget jo færdigt og det er også rart at kunne skifte lidt en gang imellem ;)

    SvarSlet
  8. Det er nogle fine ting du har gang i, og skønne farver, du har valgt til tæppet :)

    SvarSlet
  9. Sikke mange projekter du har liggende, men det er alle nogle skønne ting.
    Jeg er også meget vild farverne du har valgt til tæppet :)

    SvarSlet