Sider

onsdag den 6. november 2013

hæklet babytæppe

Som jeg har skrevet om tidligere, havde jeg hækletøj med på ferie, i håb om at det kunne hjælpe på min hjemve. Det gjorde det også til tider. Som jeg skrev tidligere skulle det være noget hvor jeg ikke skulle bruge en opskrift og som var nemt at have med, så det tænkte jeg at et tæppe ville være, specielt i baby størrelse.
Dog tog det faktisk noget længere tid at få færdig end jeg havde forventet. Men nu er det færdigt.. :-)

Jeg har dog ikke selv noget at bruge tæppet til, så det er til salg hvis der er nogen der kunne være interesseret i at købe det. Jeg regner også med at ligge det på trendsales en af de kommen dage. Det måler ca. 67 x 72 cm. Det er hæklet i bomuldsgarn fra Søstrene Grene. 






Jeg er allerede gået i gang med et nyt tæppe, jeg fandt ud af at der der med gentagelser på denne måde som det bliver ved et tæppe, passer utrolig godt til mig, for man behøver ikke rigtigt tænke, det bliver til en form for meditation ;-) 

Men skriv en kommentar og giv et bud, hvis tæppet har interesse.. 

//Marie 

2 kommentarer:

  1. Et rigtig flot tæppe du har lavet. Jeg kan godt lide at det ikke er de traditionelle baby farver :)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det altså fint i de farver! Det giver noget helt andet i de mere utraditionelle farver!

    SvarSlet