Sider

fredag den 15. november 2013

Det vil jeg gerne lære...

Der er mange ting jeg gerne vil lærer. At tale et andet sprog, lave flotte kager, blive bedre til at strikke, Ja jeg kunne blive ved... Men hvis jeg skulle fortælle om noget jeg gerne ville lære sådan inden for overskuelige fremtid, skulle det nok være tunesisk hækling. Jeg synes det er super flot, og det er meget populært i blogland lige for tiden..

(Billedet er lånt af Yarnfreak)

 En anden ting der er meget relevant for mig at lære, er at danse brude vals, da vi jo skal giftes til sommer.. Desværre for mig, har min kommende mand to venstre fødder og ingen musikforståelse, så det bliver nok ikke så nemt.

(Billedet er lån Herfra)

//Marie

6 kommentarer:

  1. fine ting du vil lære :-) det er bare med at klø på ...

    SvarSlet
  2. Tunesisk hækling ser også flot ud. Jeg har først lige opdaget det. Mon ikke du nok skal få det lært.

    SvarSlet
  3. Det hersens blogland, det giver en lysten til at prøve mange teknikker, men tiden, hvor skal vi dog finde den :D .. Og øvelse gør mester, så spring i ud i valsen trin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tiden er altid en knap faktor.. :-) Heldigvis har vi helt til sommer til at lære brudevalsen i.. :-)

      Slet
  4. Jeg tror måske du er nødt til at prioritere valsen højest, men det kan da godt være den tunesiske hækling skal i gang hvis du mister tålmodigheden med de to venstre fødder :)

    SvarSlet
  5. Brudevalsen er slet ikke så slem - og I behøver ikke betale en danselærer i dyre domme. Lån i stedet en dvd eller find videoer på youtube. Og hvis du er den stærkeste til at danse, så må du diskret føre ham. Jeg måtte da også skubbe og hive let i min mand, når jeg kunne mærke, at han skulle til at tage et skridt i den forkerte retning, men vi tænkte ikke rigtig over det - nød bare den første dans som nygifte :)

    SvarSlet