Sider

torsdag den 14. november 2013

Det mest kiksede jeg har lavet...

Som jeg har skrevet tidligere er dette den opgave i blog udfordringen som jeg personligt synes der den der er mest spændende. :-) Jeg synes det er sjovt at se at folk ikke altid får lavet noget som er super pænt. Det sker også for mig, det sker faktisk ret ofte jeg ikke er tilfreds med det jeg laver. 

Men noget af det jeg synes der er mest kikset af det jeg har lavet, er nok nogle af de bolde af lapper jeg har forsøgt at lave, det fungere åbenbart ikke rigtigt for mig ;-)

Nu er jeg i den situation at jeg lige er flyttet ind i mit nye hus, det betyder også at der er blevet ryddet godt op, og derfor også smidt ud. :-) jeg har derfor ikke gemt de to bolde, jeg nok vil definere som det grimmeste jeg har lavet. Eller den ene er en terning, men blev til en bold. Den anden er lavet af de lapper der ses på billedet neden for. 

Desværre var hullerne i lapperne for store og bolden fik en underlig form.. jeg har desværre ingen billeder af de færdige bolde, da jeg simpelthen synes det var alt for pinligt (også grunden til de blev smidt ud) og de skulle ikke dokumenteres. 

Øv øv øv.. jeg synes ideen var god men det fungerede ikke i praksis

// Marie

8 kommentarer:

  1. Heldigvis er det netop de forsøg på selv at finde på noget, der giver både de kiksede ting, men de ender også ud i flotte ting. De små lapper ser ellers fine ud, som de ligger der.
    Jeg synes også, at dagens overskrift er ret sjov - netop fordi man pludselig skal vise de ting frem, som ellers bliver kasseret, pillet op eller ganske enkelt smidt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes helt bestemt også denne overskrift er en af de helt sjove, men jeg tror der er mange der har det lige som mig, og bare smider tingene ud, uden at tage billeder af det. :-)

      Jeg synes selv ideen var god og også ret tilfreds med trekanterne, indtil de blev syet sammen. :-)

      Slet
  2. Man lærer jo faktisk ret meget af sine fejl.
    De små trekanter må da kunne anvendes til noget andet.
    For de er da fine med god farvesammensætning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :-)

      Ja man lærer meget af sine fejl. :-)

      Slet
  3. Det er lidt interessant at læse, hvordan vi ikke rigtig viser det, som ender med at blive grimt.

    Faktisk er dagens overskrift også den, der har voldt mig flest problemer. Måske den fremadrette kan inspirere til at vise det, som ikke helt gik efter planen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også man burde vise det der går galt, men man vil jo gerne fremstå som fejl fri, mig selv inklusiv. :-)

      Jeg glæder mig også til at klikke rundt og se hvad der er kikset for jer andre, det kan jo være jeg kan lærer noget af jer andres fejl. :-)

      Slet
  4. Ej, hvor pudsigt - et af mine kiksede kreaprojekter er også en hæklet trekant :D I mit tilfælde var det kikset, fordi jeg først meget sent opdagede, at jeg ikke var i gang med at hækle en firkant, som det ellers var meningen ;)

    SvarSlet
  5. nogle gange bliver det bare ikke som man har ønskede det så er det bare en ommer :-)

    SvarSlet