Sider

onsdag den 7. august 2013

hæklet suttesnor

Endnu et af projekterne var sommerhuset var en hæklet suttesnor. Denne er også til min mors venindes datter. Min mor havde strikket i djævlehue i samme røde garn, så synes jeg det kunne være lidt sødt med en suttesnor der matcher. :-) 



Jeg har tidligere hæklet en suttesnor til lille K, denne var dog hæklet på langs og syet fast på krokodillenæbet, hvor imod denne er hæklet fast på krokodillenæbet.  Jeg fandt end rigtig god guide til at hækle dette på bloggen Grydelappen som jeg synes var rigtig god. 

Blomsten er hæklet fra bogen "100 strikkede og hæklede blomster", som har rigtig mange fine blomster, for både begyndere og øvede. 

Hvis andre skulle have lyst til at hækle en suttesnor, skal jeg minde om at denne ikke må være længere end 20 cm, og at alle løse dele skal synes godt fast. 

// Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar