Sider

lørdag den 17. august 2013

Hæklet Ipad Sleeve

Det sidste af min sommerferie blev brugt på at hækle et sleeve til vores Ipad. Indtil videre har vi haft sådan et læder et, som jeg egentligt ikke synes er helt vildt pænt, men det var egentligt heller ikke mig der bestemte hvad vi skulle have den gang. 

Jeg er nu ikke helt sikker på Troels ville bruge det hæklede sleeve hvis han skal have Ipaden med nogen sted, det er måske lidt feminint både i stilen og farvevalget. :-) Jeg har bare hæklet i garn fra Søstrene Grene i deres sommer farver som jeg synes er rigtig fine. Knappen er fundet oppe ved min mor, i hendes rest-lager af knapper fra diverse strikketrøjer med videre.





Jeg var overrasket over hvorlang tid jeg synes det tog at hækle. Det kan også være det er mig der hækler langsomt. Da jeg gik igang troede jeg at jeg ville være hurtigt færdig, men nej.. :-) Men jeg er nu alligevel meget til freds med resultatet.

//Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar