Sider

mandag den 21. oktober 2013

Hjemmestrikkede sokker

Nu er det jo ved at blive vinter.. eller efterår i hvert tilfælde. Derfor synes jeg da at Troels skulle have et par hjemme stikkede sokker.
 
(Billedet er lånt af Familie Journalen Her)
 
Jeg er bare løbet ind i et problem... Jeg kan ikke strikke. Jeg lærte en gang for mange år siden at strikke ret, som det eneste. Jeg kan foreksempel ikke slå masker op. :-) Så det er måske lidt en long shot, men jeg synes det er forsøget værd.
 
For at lærer at strikke sokker, tog jeg op til min mor, som med det samme sagde "du kan jo ikke strikker sokker!" Men nu er jeg i gang. :-) Leveringstiden på sådan nogle hjemmestrikkede sokker, er meget lang når det er mig der strikker dem. Derfor er den forventede leveringsdato Julen 2014. :-) Men der skal nok komme en opfølgning på hvordan det kommer til at gå med sokkerne
 
//Marie

1 kommentar:

  1. Sejt at du tør kaste dig lige ud i sådan et projekt, jeg glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet