Sider

torsdag den 10. oktober 2013

En hæklet nøglering

Da Troels kom til at ødelægge sin Georg Jensen nøgle ring, så synes jeg det var på tide han også fik en hæklet nøgle ring. godt nok var det lidt en chance, da han ikke tidligere har været helt vild efter at få hæklede ting. ;-) Men jeg hæklede denne blå nøgle ring til ham, inden kan kunne nå at købe en ny. 


Opskriften er fundet hos Yarnfreak, jeg synes opskriften er rigtig nem at følge når man først fanger, hvordan man hækler med de to farver. På hendes webshop er der helt klart også flere opskrifter jeg skal prøve, når jeg er færdig med det evighedsprojekt jeg gik i gang med på ferien. 


// Marie


4 kommentarer:

  1. Jeg er bare rigtig vild med dem. Jeg tror jeg skal have lavet en til mig selv, hvis der engang bliver tid :)

    SvarSlet
  2. Er det en købt opskrift??
    Kan du lokkes til at give mig et link til den, jeg synes ikke jeg kunne finde den på deres side..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en gratis opskrift Yarnfreak har på sin blog. Det må være en fejl at der ikke er kommet et link ind. Men den ligger her http://yarnfreak-blog.blogspot.dk/2013/06/diy-ngleringe-med-trekantmnster.html . Når man lige får styr på det der med at hækle med to garn synes jeg det går meget nemt. :-) Jeg vil glæde mig til at se din version.

      Slet
    2. Tak for det, så kan jeg komme i gang med en adventsgave :)

      Slet