Sider

lørdag den 27. juli 2013

En hæklet elefant kom marcherende ...

Lille K, er helt vild med elefanter.. Eller også er det hans mor der er det... Derfor sendte hun et billede af en elefant, i sidste uge og spurgte om jeg kunne hækle en der ligner. Det kunne jeg godt. :-) Jeg havde lige fået sommerferie og havde derfor masser af tid til at hækle. 

Da jeg endnu ikke er så god til at hækle uden opskrift, søgte jeg lidt rundt og fandt opskriften på Tanjas Verden. Jeg synes opskriften var rigtig nem at læse og meget udførlig, og kan helt klart anbefales. Jeg har dog valgt at hækle øjnene, da jeg synes det er sødere end broderede øjne og mere babysikre end filtøjne. Jeg har hæklet i almindelig bomuldsgarn fra Stof 2000.  

En af ugerne i min sommerferie blev brugt i sommerhus i Sæby, derfor er billederne blevet taget på stranden i Sæby.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar